گفتم: خسته ام

گفتی:لا تقنطوا من رحمة الله

.:(از رحمت خدا نا امید نباش).:(زمر/53)

گفتم:هیچ کس نمی دونه تو دلم چی میگذره

گفتی:ان الله یحول بین المرء و قبله

.:(خدا حایل است بین انسان و قلبش).:(انفال/24)

گفتم:غیر از تو کسی ندارم

گفتی:نحن اقرب الیه من حبل الورید

.:(ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم).:(ق/16)

گفتم:انگار منو فراموش کردی!

گفتی:فاذکرونی اذکرکم

.:(من را یاد کنید تا یاد شما باشم).:(بقره/152)

گفتم تا کی باید صبر کرد؟

گفتی:و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا

.:(تو چه میدانی شاید موعدش نزدیک باشد).:(احزاب/63)

گفتم تو بزرگی ونزدیکت برای من کوچک خیلی دوره!تا اون موقع چه کار کنم؟

گفتی:و اتبع ما یوحی الیک و اصبر حتی یحکم الله

.:(کار های که به تو گفتم انجام بده وصبر کن تا خدا خودش حکم کند).:(یونس/109)

گفتم:انا عبدک الضعیف الذلیل

گفتی:ان الله بالناس لریوف الرحیم

.:(خدا نسبت به همه ی مردم-نسبت به همه-مهربونه.:(بقره/143)

گفتم دلم گرفته

گفتی:.(بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا).:

.:باید به فضل و ورحمت خدا شاد بود.:(یونس/58)

گفتم اصلا بی خیال!توکلت علی الله

گفتی:ان الله یحب المتوکلین

.:(خدا توکل کنندگان را دوست دارد).:(العمران/159)